Урок англійської мови з теми
«My Toys» для учнів 1 класу
Мета уроку: Повторити вивчені букви та звуки. Активізувати лексичний матеріал з теми. Продовжувати практикувати учнів у вживанні структур Проконтролювати засвоєне на попередніх уроках.Розвивати пам'ять,увагу, мислення. Прищеплювати в учнів любов до англійської мови.
Обладнання:картки з буквами та траскрипційними знаками ,картки із зображенням іграшок, цифр,іграшки ,кольорові олівці.
Тип уроку: узагальнення вивченого матеріалу.
Хід уроку
IОрганізаційний момент
Привітання
T.Good morning,children!
Cl.Вірш "Good morning!"
T.How are you today
P. I’m O’k.
P. I’m so-so.
P.I’m bad.
Мовна розминка
Учні розказують вірші ’’My Doll’’, ’’Take a pencil’’.
My doll is so pretty.
Her eyes are so blue.
Her cheeks are so blue.
Her dress is so new.
Take a pencil.
Take a pen.
Now count from 1 to 10.
Play the violin.
Play the drum.
Now count from 10 to 1.
Учні розказують від 1 до 10, від 1 до 10.
IIОсновна частина уроку.
1.Контроль домашнього завдання.
Назвати свої улюблені іграшки, вживаючи структури ’’I like...’’, ’’I have...’’.
I like a teddy -bear. I have a toy-car.
2.Фонетична зарядка..
На дошці - картки з транскрипційними знаками.Назвати звуки і букви, які їм відповідають. Пригадати назви іграшок, які починаються на цю букву.
3.Пактикування учнів у вивченні букв і звуків.
-Гра’’The Most Attentive’’.
Вчитель показує картку із зображеннями іграшок. Учні називають букву з якоі починається назва іграшки, записують велику і малу літери на дошці.
-Складання міні діалогів.
Учні беруть своі іграшки і складають діалоги.
-I have got a doll.And you?
-I have got a balloon.
-Have you got a train?
-No, I have not. I have got a ship.
Фізкультхвилинка.
Stand up and look!
Stand up and look around!
Shake your head and turn around!
Stamp your feet upon the ground!
-Гра’’What is it?’’
Ведучий тримає малюнок із зображенням іграшки.Інші учні відгадують, що на ньому, ставлячи запитання.
Хто відгадав стає ведучим.
-Робота з малюнком на дошці.
На малюнку зображена кімната з іграшками. Вчитель описує будь-яку іграшку, а учні відгадують що це.
-Робота із кольоровими олівцями.Робота в парах.
Один учень виступає у ролі вчителя і просить показати олівець потрібного кольору.
-Show me a red pencil, please.
Другий учень показує олівці.Решта учнів підраховують правильні відповіді і озвучують кількість вірних відповідей на англійській мові.
III.Заключна частина.
You are good pupils.Thank you.
Нагородження учнів відповідними відзнакамиJ,K,L.
-Good bye,children! Have a rest!
-Good bye,teacher!
Література:
1.Л.Кузьмічова ’’English for children’’.Англ. для дітей.Київ ТОВ «НІОС», 1998.
2.М.М.ЦЫПКИНА.’’Merry English’’,Харків« Ранок»1999.
3.Перші кроки в англійській.Уроки тести вірші ігри.2-4кл.Киів.Видавничий дім «Шкільний світ». Видавець Л.Галіцина.2005.