Урок англійської мови з теми

«My Toys» для учнів 1 класу


Мета уроку:   Повторити вивчені букви та звуки. Активізувати лексичний матеріал з теми. Продовжувати практикувати учнів у вживанні структур Проконтролювати засвоєне на попередніх уроках.Розвивати пам'ять,увагу, мислення. Прищеплювати в учнів любов до англійської мови.  

Обладнання:картки з буквами та траскрипційними знаками ,картки із зображенням іграшок, цифр,іграшки ,кольорові олівці.

Тип уроку: узагальнення вивченого матеріалу.

Хід уроку

IОрганізаційний момент

Привітання

T.Good morning,children!

Cl.Вірш "Good morning!"

T.How are you today

P. Im Ok.

P. Im so-so.

P.Im bad.

Мовна розминка

Учні розказують вірші ’’My Doll’’, ’’Take a pencil’’.

My doll is so pretty.

Her eyes are so blue.

Her cheeks are so blue.

Her dress is so new.


Take a pencil.

Take a pen.

Now count from 1 to 10.

Play the violin.

Play the drum.

Now count from 10 to 1.

Учні розказують від 1 до 10, від 1 до 10.


IIОсновна частина уроку.

1.Контроль домашнього завдання.

Назвати свої улюблені іграшки, вживаючи структури ’’I like...’’, ’’I have...’’.

I like a teddy -bear. I have a toy-car.

2.Фонетична зарядка..

На дошці - картки з транскрипційними знаками.Назвати звуки і букви, які їм відповідають. Пригадати назви іграшок, які починаються на цю букву.

3.Пактикування учнів у вивченні букв і звуків.

-Гра’’The Most Attentive’’.

Вчитель показує картку із зображеннями іграшок. Учні називають букву з якоі починається назва іграшки, записують велику і малу літери на дошці.

-Складання міні діалогів.

Учні беруть своі іграшки і складають діалоги.

-I have got a doll.And you?

-I have got a balloon.


-Have you got a train?

-No, I have not. I have got a ship.

Фізкультхвилинка.

Stand up and look!

Stand up and look around!

Shake your head and turn around!

Stamp your feet upon the ground!

-Гра’’What is it?’’

Ведучий тримає малюнок із зображенням іграшки.Інші учні відгадують, що на ньому, ставлячи запитання.

Хто відгадав стає ведучим.

-Робота з малюнком на дошці.

На малюнку зображена кімната з іграшками. Вчитель описує будь-яку іграшку, а учні відгадують що це.

-Робота із кольоровими олівцями.Робота в парах.

Один учень виступає у ролі вчителя і просить показати олівець потрібного кольору.

-Show me a red pencil, please.

Другий учень показує олівці.Решта учнів підраховують правильні відповіді і озвучують кількість вірних відповідей на англійській мові.

III.Заключна частина.

You are good pupils.Thank you.

Нагородження учнів відповідними відзнакамиJ,K,L.

-Good bye,children! Have a rest!

-Good bye,teacher!




Література:

1.Л.Кузьмічова ’’English for children’’.Англ. для дітей.Київ ТОВ «НІОС», 1998.

2.М.М.ЦЫПКИНА.’’Merry English’’,Харків« Ранок»1999.

3.Перші кроки в англійській.Уроки тести вірші ігри.2-4кл.Киів.Видавничий дім  «Шкільний світ». Видавець Л.Галіцина.2005.