Меню сайту
Категорії розділу
Теги
|
Положення про науково-методичну раду Кролевецької спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №11.Загальні положення 1.1. Науково-методична рада створюється з метою вдосконалення змісту освіти і його навчально-методичного забезпечення, організації і керівництва науково-експериментальної та науково-дослідної роботи педагогічного колективу, впровадження в практику роботи прогресивних технологій. 1.2. З метою координації науково-методичної, інноваційної, експериментально-дослідної діяльності та методичного забезпечення навчально-виховного процесу науково-методична рада у своїй діяльності керується Законами України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», концепцією і рішенням директора школи 1.3. Науково-методична рада є консультативним органом із питань організації науково-методичної роботи в школі 2. Завдання та основні напрямки діяльності Науково-методична рада створюється для розв’язання таких завдань, які покладені на навчальний заклад: 2.1. Удосконалення змісту освіти в закладі, його міжпредметної координації, розвиток навчально-виховного процесу. 2.2. Упровадження ефективних методів навчання 2.3. Координація діяльності методичних об’єднань та інших структурних підрозділів методичної служби, спрямованої на розвиток науково-методичного забезпечення навчально-виховного процесу 2.4. Розробка основних напрямків науково-методичної роботи школи 2.5 Організація науково-експериментальної, інноваційної і проектно-дослідницької діяльності школи, спрямованої на освоєння нових педагогічних технологій, розробку авторських програм, апробацію навчально-методичних комплексів 2.6. Розробка заходів з узагальнення і розповсюдження педагогічного досвіду вчителів школи 2.7. Організація консультування вчителів школи з проблем удосконалення професійної майстерності, методики проведення різноманітних видів занять та їхнього навчально-методичного і матеріально-технічного забезпечення 2.8.Професійне становлення молодих та малодосвідчених учителів 2.9.Упровадження в навчальний процес сучасних навчально-методичних і дидактичних матеріалів, автоматизованих систем навчання, програмного забезпечення, систем інформаційного забезпечення занять, інформаційно-бібліотечних систем 3.Основні напрямки діяльності науково-методичної ради 3.1. Спрямовує роботу педагогічного колективу на реалізацію науково-методичної проблеми школи 3.2. Визначає основні напрямки психолого-педагогіних досліджень 3.3. Розглядає на своїх засіданнях актуальні проблеми, від яких залежить ефективність і результативність навчання іивховання учнів школи 3.4.Розглядає інновації, нововведення, які подаються методичними об’єднаннями або членами педагогічного колективу 3.5.Аналізує результати освітньої діяльності з предметів 3.6.Обговорює рукописи науково-методичних, інформаційних і дидактичних матеріалів, пропагує досягнення педагогічного колективу 3.7. Обговорює методику проведенян окремих видів навчальних занять і зміст дидактичних матеріалів до них 3.8. Організовує взаємовідвідування занять з метою обміну досвідом і вдосконалення методики викладання навчальних предметів 3.9. Розробляє положення про проведення конкурсів, олімпіад, змагань 4. Організаційна робота науково-методичної ради 4.1. До складу Ради входять голови методичних об’єднань, керівники кафедр, структурних підрозділів методичної служби,директор та заступники директора. 4.2. Склад Ради визначається наказом директора школи 4.3. Засідання науково-методичної ради проводяться за необхідності, але не рідше 1 разу на квартал. Науково-методична рада має право приймати рішення, якщор на засіданні присутня більша половина її складу. Усі питання вирішуються відкритим голосуванням і приймаються більшістю голосів. 4.4.Найбільш цікаві сучасні, актуальні доповіді, розробки відкритих уроків рекомендуються Радою до публікації у періодичній пресі 4.5. Керує Радою заступник директора з науково-методичної роботи. Для забезпечення роботи Рада обирає секретаря 4.6. Робота Ради здійснюєтьс яна підставі річного плану. План складаєтьс яголовою науково-методичної ради, розглядаєтьс яна засідані науково-методичної ради, узгоджуєтьс яз директором школи і затверджуєтьс яна засіданні педагогічної ради. 4.7. Про час і місце засідання голова науково-методичної ради ( секретар) зобов’язаний повідомити членів Ради. Рекомендації підписуються головою науково-методичної ради та секретарем 4.8. З кожного питання, що обговорюється на засіданні, приймаються рекомендації, які фіксуються у журналі протоколів 5.Права і обов’язки членів науково-методичної ради Науково-методична рада має право: 5.1.Заслуховувати звіти керівників методичних об’єднань 5.2. Залучати учителів школи до співробітництва щодо поставлених завдань. 5.3. Висувати пропозиції, направлені на вдосконалення навчання і виховання учнів школи 5.4. Вносити пропозиції щодо зміцнення матеріально-технічної бази та навчально-методичного комплексу для реалізації завдань навчально-виховного процесу 5.5. Висувати учителі вшколи до участі у конкурсах «Учитель року», «Золоте серце», «Класний керівник року» тощо. Науково-методична рада зобов’язана: 1.Скеровувати роботу відповідно до положення про науково-методичну раду, Статуту, концепції закладу 2. Розглядати пропозиції адміністрації, підрозділів методичних структур, учителів про вдосконалення роботи ради 3.Сприяти розвитку творчої, науково-дослідної діяльності членів педагогічного колективу, упроваджувати в практику роботи нові прогресивні технології і авторські розробки 4. Контроль за діяльністю науково-методичноїх ради У своїй діяльності науково-методична рада підзвітна педагогічній раді. Контроль за діяльністю науково-методичної ради здійснюється директором закладу відповідно до плану науково-методичної роботи
|
Пошук
Форма входу
Випадкові фото
Архів записів
Статистика
Зареєстровано на сайті: Нових за місяць : 3 Нових за тиждень : 1 Нових учора : 0 Нових сьогодні : 0 З них : Користувачів 223 Модераторів : 0 Адміністраторів : 2 З них : ![]() ![]() Онлайн
|
||||