Субота, 25.05.2019, 15:56
Вітаю Вас Гість | RSS

Кролевецька спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №1

Меню сайту
Категорії розділу
Теги
олімпіади призери зарядки Фестиваль 200-річчя відзначення Тарас Шевченко Афганістан Захід музей конкурс шевченко Яцик совенятко книгоманія Шульга дати знаменні календар Здоров’я молодь орбіт учасники довкілля семінар учителів іноземної мови районна психологія Тиждень бібліотека година мужності Засідання 1 вересня таланти юні СВЯТО хеловін робота Великдень день перемоги 9 травня ветерани вчителі Вогонь випуск 2014 Випуск хода 2-В 2-А 2-Б 2-В клас останній дзвоник табір сонечко квіти вернісаж табір сонечко творчість діти виставка життя малюнки фабрика зірок виступ 2015 міс школи парад вишиванок випуск 2015 останній дзвоник 2015 Кабінет географії Кабінет світової літератури Кабінет хімії кабінет англійської мови Кабінет української літератури Учительська Кабінет початкових класів Вікна Новий рік Святий Миколай шкооа школа 2016 Останній дзвінок 2016 останній дзвоник 2016 випуск 2016 кабінети 2016 1 вересня 2016р 2017 веливдень пасха

Зарубіжна література

Вчитель світової літератури - Лук'яненко Неля Григорівна

На даному інтернет-ресурсі ви зможете ознайомитись з описом мого педагогічного досвіду, розробками уроків різних типів, позакласними заходами із світової літератури, мультимедійними презентаціями, планом роботи опорної школи з питань викладання світової літератури, планом роботи шкільного методичного об’єднання вчителів світової літератури, зразком оформлення кабінету, авторськими картинами-асоціаціями до художніх творів, статтями та методичними рекомендаціями щодо вивчення предмета, з науково-дослідними роботами учнів-лауреатів та призерів МАН України, учнівською творчістю.

Кабінет світової літератури  це спеціально облад­наний навчальнo-методичний центр, який повинен забез­печувати щонайвищий рівень викладання літератури — науковий, естетичний, навчальний, методичний, виховний. Саме тут відбувається залучення учнів до світу прекрасного, виховується любов до книги, формуються критерії сприй­няття творів світового письменства й художньої культури.

     Мета вивчення світової літератури в загальноосвітній школі, яку визначено в програмі для 11-річної школи, а також зміст навчального матеріалу безпосередньо впливають на обладнання, методи, прийоми та форми роботи кабінету. 

       Головною метою вивчення предмета “Світова література” в загальноосвітній школі є залучення учнів до найвищих досягнень світової літератури і культури, загальнолюдських і національних духовних цінностей, виховання естетичного смаку, високої читацької та загальної культури, вироблення імунітету проти низькопробних явищ масової культури.

Для досягнення цієї мети серед інших визначаються такі завдання: 

  • формувати в учнів уявлення про художню літературу як мистецтво слова, важливу складову системи мистецтв і духовної культури як окремих народів світу, так і всього людства;

  • виховувати повагу до духовних скарбів людства і, зокрема, українського народу;

  • навчати школярів сукупності відомостей про вершинні явища світового літературного процесу, загальні закономірності його перебігу від найдавніших часів до сьогодення;

  • давати школярам оптимальний обсяг літературознавчих понять і термінів, необхідних для повноцінного аналізу та інтерпретації художніх текстів, розуміння головних закономірностей перебігу літературного процесу;

  • відпрацьовувати з учнями вміння й навички аналізу та інтерпретації художнього тексту, здатність сприймати його з розумінням задуму і стилю автора, бачити кожний конкретний твір у літературному, культурному та історичному контекстах;

  • навчати школярів визначати національну своєрідність і загальнолюдську значущість творів світової літератури, зокрема у зіставленні з творами української літератури та інших видів мистецтва;

  • прищеплювати школярам вишуканий естетичний смак.

 

Для реалізації цих завдань кабінет світової літератури серед інших матеріалів має бути оснащеним таким обладнанням:

  • роздатковим, наочно-ілюстративним матеріалом, потрібним для належної організації навчальної роботи на уроках;

  • таблицями, портретами письменників;

  • матеріали про зарубіжних письменників; 

  • висловами видатних майстрів слова, науковців, митців про значення літерату­ри в житті людини, суспільства, народу;

  • репродукції картин на літературну та історичну тематику;

  • ілюстрації до текстів художніх творів тощо.

 

Усі матеріали розкривають актуальність та доцільність формування читацької компетентності учнів на уроках світової літератури засобами інтерактивного навчання, що забезпечує участь кожного учня у процесі навчання, сприяє розвитку мислення школярів, їхньому індивідуальному самовиявленню в атмосфері співпраці та взаємодії. Така організація процесу навчання відповідає вимогам основних змістових ліній Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти і дає змогу досягти високих результатів у вирішенні поставленої мети. Адресовані широкому колу вчителів, учнів, викладачів та студентів.

Сподіваюсь, опублікована інформація допоможе у творчому підході до реалізації основних завдань системи освіти та самовдосконалення вчителів-словесників.

 

 

 

   

Пошук
Календар
«  Травень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Форма входу

Статистика

Зареєстровано на сайті:
  • Всього: 176

  • Нових за місяць : 0
    Нових за тиждень : 0
    Нових учора : 0
    Нових сьогодні : 0
    З них :
    Користувачів 174
    Модераторів : 0
    Адміністраторів : 2
    З них :
    Хлопців : 81
    Дівчат : 95
    Онлайн

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Copyright MyCorp © 2019