П`ятниця, 29.05.2020, 18:58
Вітаю Вас Гість | RSS

Кролевецька спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №1

Меню сайту
Категорії розділу
Теги
зарядки Фестиваль 200-річчя відзначення Тарас Шевченко Афганістан Захід музей конкурс шевченко Яцик дати знаменні календар Здоров’я молодь орбіт учасники довкілля семінар учителів іноземної мови районна психологія Тиждень бібліотека година мужності Засідання 1 вересня таланти юні СВЯТО хеловін робота Великдень день перемоги ветерани 9 травня вчителі Вогонь випуск 2014 Випуск хода 2-А 2-В 2-Б 2-В клас останній дзвоник сонечко табір квіти школа вернісаж табір сонечко виставка творчість малюнки життя діти фабрика зірок виступ 2015 міс школи деньнезалежності серпень фрешмоб день незалежності парад вишиванок випуск 2015 останній дзвоник 2015 Кабінет географії Кабінет світової літератури Кабінет хімії кабінет англійської мови Кабінет української літератури Учительська Кабінет початкових класів Вікна Новий рік шкооа 2016 Святий Миколай Останній дзвінок 2016 останній дзвоник 2016 випуск 2016 кабінети 2016 1 вересня 2016р 2017 веливдень пасха
Головна » 2020 » Березень » 3 »
12:10

        З метою створення безпечного освітнього середовища, запобігання та протидії будь-яких форм насильства та булінгу в Кролевецькій спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів №1 розпочався місячник «Ми за безпечне освітнє середовище». Практичним психологом Безродною С.М. та соціальним педагогом Щербаковою Н.В. з 25.02. по 02.03.2020 року було проведено заняття з елементами тренінгу «Мова знущання: як відрізнити булінг від дружнього піддражнювання?» (5-А, 5-Б, 5-В), «Булінг у школі: чому діти цькують дітей і що з цим робити» (7-В); годину спілкування «Булінг чи конфлікт. Або як не стати учасником булінгу?» (10-А, 10-Б). Соціальний педагог, практичний психолог, класні керівники 5, 7 класів навчали школярів, як протистояти фактам булінгу, ознайомили їх з інформацією про відповідальність та новими нормативними документами, які регламентують порядок реагування на випадки булінгу та порядок застосування заходів виховного впливу. Підлітки дізналися, які дії можна кваліфікувати як булінг, його ознаки. Кожна дитина для себе напрацювала алгоритм дій при спостереженні явища булінгу та механізм самозахисту.

Переглядів: 60 | Додав: JuliaV | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 1
13.05.2020
1. МАРИЯ ТОЛСТАЯ (mvt7014) [Матеріал]
ми 5-В

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук
Календар
«  Березень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Форма входу

Статистика

Зареєстровано на сайті:
  • Всього: 218

  • Нових за місяць : 3
    Нових за тиждень : 2
    Нових учора : 1
    Нових сьогодні : 0
    З них :
    Користувачів 216
    Модераторів : 0
    Адміністраторів : 2
    З них :
    Хлопців : 88
    Дівчат : 130
    Онлайн

    Онлайн всього: 5
    Гостей: 5
    Користувачів: 0

    Copyright MyCorp © 2020